Swapler – app
Swapler is een handige app die je helpt bij het wisselen van spelers tijdens bijvoorbeeld een hockey- of voetbalwedstrijd. Ik maakte het logo en dacht mee over kleurgebruik. De scherpe kijker ziet meer dan 2 pijlen.
Swapler is een handige app die je helpt bij het wisselen van spelers tijdens bijvoorbeeld een hockey- of voetbalwedstrijd. Ik maakte het logo en dacht mee over kleurgebruik. De scherpe kijker ziet meer dan 2 pijlen.
Voor het Orkest van de Vorige eeuw ontwierp ik het logo en de huisstijl voor posters, flyers en programmaboekjes. Het is herkenbaar, maar biedt ook speelruimte om elke keer heel verschillende beelden te gebruiken en daardoor te blijven verrassen.
Deze illustraties zijn gebruikt om bij een aanbesteding in één oogopslag de voorgestelde aanpak helder weer te geven.
Kennispoort verloskunde maakt onderzoek op het gebied van verloskunde toegankelijk voor professionals in de verloskunde. Toegankelijk, dat moest ook gelden voor de vormgeving. Daarvoor bedacht ik het logo, kleurgebruik en de typografie voor de huisstijl en website. Daarnaast ontwierp ik het podcastbeeld voor ‘Vol verwachting’ (gesprekken met promovendi over onderwerpen op het gebed van verloskunde).
Het magazine van de HPV kreeg een nieuwe naam en dus ook een nieuwe look. Het gevarieerde beeldgebruik van zowel foto’s als illustraties op de cover zorgt 2 keer per jaar voor een verrassing op de mat. Uiteraard maakt ook het binnenwerk dat je het van voor tot achter wilt lezen.
Huisstijl voor tender- en technisch managementspecialist Roald van der Slikke. Denk aan bouw, land, water en bruggen. Dat is de wereld waarin Roald zich begeeft en dat vraagt om een zakelijk, stoer en eigentijds beeldmerk.
De huizen van het RonaldMcDonald Kinderfonds bieden ouders de kans om bij hun ernstig zieke kind te zijn. Men vroeg mijn om een serie breed bruikbare illustraties voor uitingen van hun (vakantie)huizen. Waarbij plezier voorop staat en waarin de bekende kinderfondsknuffel een vast elementen is.
Voor ‘Maak ik’ (handgemaakte knuffels) ontwikkelde ik een set van 3 logo’s.De logo’s kunnen afwisselend gebruikt worden, maar vormen samen 1 familie. Zo’n logocombinatie is niet heel gebruikelijk, maar tijdens het schetsen van de verschillende handen kwam ik tot de conclusie dat ze elkaar versterken. Dus waarom niet alledrie gebruiken. De boodschap: handgemaakt en fun!
Huisstijl en look & feel van de website voor warmtepompexpert PureWarmte. Groen, warm, maar wel zakelijk en een breed publiek aansprekend. Van particuliere woningbezitter tot bedrijven. Dat was waar de nieuwe huisstijl aan moest voldoen. Plus natuurlijk onderscheidend zijn van de concurrentie! Naast de huisstijl ontwikkelde ik samen met markantit.nl de website purewarmte.nl
Voor Scrum Masters Henny van Silfhout en Bas van Amersfoort maakte ik de huisstijl voor Het Wiel van de product Owner: een eenvoudig en praktisch 5-stappenplan om organisaties en producten weer in beweging te krijgen. Het mannetje in het logo slingert het wiel aan en de huisstijl laat zien dat dat je ook een beetje…