Kennispoort verloskunde

Kennispoort verloskunde maakt onderzoek op het gebied van verloskunde toegankelijk voor professionals in de verloskunde. Toegankelijk, dat moest ook gelden voor de vormgeving. Daarvoor bedacht ik het logo, kleurgebruik en de typografie voor de huisstijl en website. Daarnaast ontwierp ik het podcastbeeld voor ‘Vol verwachting’ (gesprekken met promovendi over onderwerpen op het gebed van verloskunde).

Maak ik

Voor ‘Maak ik’ (handgemaakte knuffels) ontwikkelde ik een set van 3 logo’s.De logo’s kunnen afwisselend gebruikt worden, maar vormen samen 1 familie. Zo’n logocombinatie is niet heel gebruikelijk, maar tijdens het schetsen van de verschillende handen kwam ik tot de conclusie dat ze elkaar versterken. Dus waarom niet alledrie gebruiken. De boodschap: handgemaakt en fun!

Purewarmte

Huisstijl en look & feel van de website voor warmtepompexpert PureWarmte. Groen, warm, maar wel zakelijk en een breed publiek aansprekend. Van particuliere woningbezitter tot bedrijven. Dat was waar de nieuwe huisstijl aan moest voldoen. Plus natuurlijk onderscheidend zijn van de concurrentie! Naast de huisstijl ontwikkelde ik samen met markantit.nl de website purewarmte.nl

Optieker

Huisstijl voor opticien Optieker in Pijnacker. Van logo tot gevelbelettering en website. Toen Optieker zich vestigde in een nieuw winkelcentrum in Pijnacker was er alleen nog maar een naam. Ik voorzag de winkel van een logo en alle bijbehorende huisstijlitems (tot en met de brillendoekjes aan toe) en heb door de jaren diverse postercampagnes (mede) ontwikkeld…