Grachtenfestival

Bureau ‘BBK Door Vriendschap Sterker’ vroeg mij in 2011 het nieuwe campagnebeeld voor het Grachtenfestival te ontwerpen. Daar zeg je uiteraard geen nee tegen! De opzet van het ontwerp was dat er eindeloos mee te variëren valt en men er dus nog een tijd mee vooruit kon. Na het campagnebeeld volgde de festivalkrant, deze werd…

No Panic

‘No Panic, ik test mijn Titanic’ is een boek dat je helpt om betere presentaties te maken en de klant te winnen die je verdient. Een (werk)boek met meer dan 150 tips en o.a. handige checklists ter voorbereiding. De illustraties en algehele vormgeving zijn gemaakt met een knipoog en ondersteunen de luchtige toon van het boek.

Optieker

Huisstijl voor opticien Optieker in Pijnacker. Van logo tot gevelbelettering en website. Toen Optieker zich vestigde in een nieuw winkelcentrum in Pijnacker was er alleen nog maar een naam. Ik voorzag de winkel van een logo en alle bijbehorende huisstijlitems (tot en met de brillendoekjes aan toe) en heb door de jaren diverse postercampagnes (mede) ontwikkeld…

K_Dekker Bouw & Infra

K_Dekker bouw & infra ondersteun ik bij het vormgeven van hun aanbestedingsdocumenten. Een leuke kaft om het plan is niet langer voldoende. Ook hier ligt de nadruk op onderscheidend vermogen. Zowel in een doordachte aanpak als in de presentatie ervan. De projecten beslaan een heel scala aan disciplines; van verkeerspleinen tot de bouw van een…